Latest Movie :

Jagat (2015)


Filem ini mengisahkan tentang seorang budak nakal berusia 12 tahun Appoy dan hubungannya dengan bapanya, Maniam, dan pakciknya, Bala (bekas penagih dadah), dan Dorai, seorang gangster. Ia berlatarbelakangkan pada awal 1990, iaitu tempoh sejarah sukar untuk kaum India Malaysia ketika itu di mana pemilik ladang yang sebelum ini mengupah mereka bekerja sejak generasi terdahulu lagi telah meminggirkan mereka, dan mereka terpaksa berpindah ke bandar dan bergelut untuk meneruskan hidup dalam keadaan yang teruk.

Set in early 1990s, which is the critical period for Malaysian Indian, who are forsaken by the estate owners and are forced to move to the cities and survive under harsh circumstances. The story follows a mischievous 12-year-old boy named Appoy and his relationships with his father, Maniam, and his uncles, former drug-addict Bala and local gangster Dorai.

klik sini untuk menonton >> TONTON / DOWNLOAD <<

Bahasa: Tamil
Sarikata: Inggeris
Klasifikasi: 18
Tarikh Tayangan: 17 Disember 2015
Genre: Jenayah / Drama
Durasi: 1 Jam 30 Minit
Pengedar: Skyzen (M) Sdn Bhd
Pelakon: Harvin Raj, Jibrail Rajhula, Tinesh Sathi Krishnan, Kuben Mahadevan
Pengarah: Shanjhey Kumar Perumal


tag : free watch tonton download Jagat (2015) full movie malay torrent streaming kepala bergetar pencuri movie tapaw sub dfm2u geng movie bukan cincai kb kberputar online filem malaysia
Share this movie :

+ comments + 1 comments

November 7, 2018 at 5:41 PM

subtitle tkde pon?

Post a Comment

 
Support : KB Movie | Syok Anime | Layar TV
Copyright © 2017. Kepala Bergetar Movie - All Rights Reserved
Fueled by Facebook Published by Nakazato Syunichi
Proudly powered by Blogger