Latest Movie :

Hantu Rumah Sakit Jiwa (2018)


JUDUL : HANTU RUMAH SAKIT JIWA
GENRE : Seram Komedi 
TARIKH TAYANGAN : 26 April 2018
SIARAN TV : Astro First Eksklusif 480
PENULIS SKRIP : Michael Ang, Ashraf Zain, Nazri M. Anuar
PENGARAH : Michael Ang
TERBITAN : Tayangan Unggul Sdn Bhd
PELAKON : Fizz Fairuz, Saharul Ridzwan, Abam Bocey, Azhan Rani, Sharifah Sakinah, Emma Maembong, Sherry Al Hadad, Normah Damanhuri, Alif Hadi, Sasaitharan K. Rajoo, Nadzmi Adhwa, Sharifah Shahora

klik sini untuk menonton >> TONTON / DOWNLOAD <<

WATAK PELAKON
Fizz Fairuz sebagai Johan
Saharul Ridzwan sebagai Syafiq
Abam Bocey sebagai Zed
Azhan Rani sebagai Razak
Sharifah Sakinah sebagai Rita
Emma Maembong sebagai Nurse Mila
Sherry Al Hadad sebagai Nurse Molly
Normah Damanhuri sebagai Nek Salmah

SINOPSIS HANTU RUMAH SAKIT JIWA
Mengisahkan kehidupan tiga beradik yatim piatu iaitu Johan, Syafiq dan Zed yang tinggal bersama-sama di sebuah rumah peninggalan orang tua selepas ibu bapa mereka meninggal dunia akibat terlibat dalam kemalangan jalan raya.

Sejak pemergian ibu bapa mereka, bapa saudaranya Razak (Azhan Rani) yang selama ini tidak begitu mesra dengan Johan sekeluarga telah muncul dengan agenda tersirat. Razak berhajat untuk memiliki rumah kediaman tiga beradik itu.

Ketiga-tiga beradik itu kemudian terbabit dalam satu kemalangan sewaktu melakukan aktiviti lasak, terjunan bungee yang sudah dirancang oleh Razak. Apabila mereka melakukan terjunan secara serentak, tiba-tiba tali mereka terputus dan membuatkan mereka jatuh terhempas ke dalam gaung yang menyebabkan mereka koma di hospital.

Apabila tersedar, mereka terkejut apabila melihat rumah mereka kini dijadikan pusat rawatan mental. Pada masa sama, ketiga-tiganya menjadi panik apabila menyedari bahawa hanya pesakit mental sahaja boleh melihat kewujudan mereka.

Justeru, Johan dan adik-adiknya menganggap bahawa hanya pesakit mental sahaja boleh melihat mereka dan tidak bagi manusia normal. Keadaan ini secara tidak langsung memudahkan mereka bertiga menyusup masuk dan melakukan pengintipan bagi mengenal pasti apa yang sebenarnya terjadi sehinggalah mereka menemui motif di sebalik penukaran status rumah agam mereka kepada pusat rawatan mental.

tag : free watch tonton download Hantu Rumah Sakit Jiwa (2018) full movie filem malay torrent streaming kepala bergetar pencuri movie tapaw sub dfm2u geng movie bukan cincai kb kberputar myflm4u kbergetar arai HD openload telemovie online malaysia indonesia indo
Share this movie :

+ comments + 2 comments

May 16, 2018 at 7:23 PM

tak boleh download pun

August 11, 2018 at 5:51 PM

mcmn nak download video

Post a Comment

 
Support : KB Movie | Syok Anime | Layar TV
Copyright © 2017. Kepala Bergetar Movie - All Rights Reserved
Fueled by Facebook Published by Nakazato Syunichi
Proudly powered by Blogger