Latest Movie :

Rock Sangkut (2014)


Rock Sangkut - Kisah tiga pemuda dari kampung yang bercita-cita tinggi untuk menubuhkan sebuah band rock. Mereka perlu melalui pelbagai sakit dan pahit dalam perjalanan untuk mencapai cita-cita mereka. Takdir menjadikan mereka tidak menjadi kumpulan rock, tetapi sekumpulan nasyid terkenal di Malaysia.

klik sini untuk menonton >> TONTON / DOWNLOAD <<

SEMPENA sambutan Hari Raya Aidilfitri yang bakal tiba, sebuah telefilem komedi berjudul Rock Sangkut akan ditayangkan di Astro Prima dan Astro Maya HD pada hari raya pertama.

Ditunjangi oleh pelakon Hazama, Joey Daud dan Mawi serta Soya, telefilem itu mengisahkan tentang tiga orang sahabat yang bercita-cita ingin menjadi artis dengan menubuhkan kumpulan rock. Bagaimanapun, pelbagai cabaran harus ditempuhi mereka sebelum terjadinya satu perubahan yang besar dalam hidup ketiga-tiga sahabat itu.

Diarahkan oleh Mawi, penyanyi lagu Al Haq Yang Satu itu memberitahu, kisah tersebut diangkat berdasarkan kisah sebenar. Mawi juga mengakui tidak suka mereka cerita, sebaliknya lebih senang menghasilkan karya daripada kisah sebenar supaya ia lebih dekat kepada penonton.


tag : free watch tonton download Rock Sangkut (2014) full movie malay torrent streaming kepala bergetar pencuri movie tapaw sub dfm2u geng movie bukan cincai kb kberputar kbergetar arai HD openload telemovie online telefilem
Share this movie :

Post a Comment

 
Support : KB Movie | Syok Anime | Layar TV
Copyright © 2017. Kepala Bergetar Movie - All Rights Reserved
Fueled by Facebook Published by Nakazato Syunichi
Proudly powered by Blogger