Latest Movie :

Mentor 7 (2018)


Program realiti yang mencungkil bakat nyanyian masyarakat tempatan kini kembali dengan konsep baharu. Menampilkan Aizat Amdan, Datuk Syafinaz Selamat, Siti Nordiana, dan Hafiz Suip sebagai mentor dalam Mentor 7.

klik sini untuk menonton >> TONTON / DOWNLOAD <<

Dihoskan oleh Shuk Sahar, Nana Mahazan dan Sarancak sebagai hos backstage., diterajui oleh Encik Muhamad Sufian Che Isa selaku Penerbit Eksekutif dan Aeizul Reeza Ismail selaku Penerbit Mentor 7. Mentor 7 akan menemui para penonton disekitar bulan Oktober 2018.

12 bakal protege telah dipilih bagi menyertai Mentor 7 sepanjang sesi uji bakat yang berlangsung September lalu. Sesi uji bakat yang diadakan secara berasingan selama empat minggu bermula di Sabah pada Ogos, diikuti Datuk Syafinaz pada 8-9 September, Aizat Amdan pada 15-16 September, manakala Hafiz Suip pada minggu seterusnya dan terakhir, Siti Nordiana. Masing-masing telah bersiap siaga dengan senjata rahsia mereka!

Ingin tahu bagaimana pemilihan bakal protégé ini? Saksikan episod pertama Mentor 7! Episod ini akan menyiarkan sedutan sepanjang tempoh uji bakat berlangsung. Suka dan duka peserta yang hadir seawal jam 9.00 pagi, kisah di sebalik tabir Mentor 7 dan reaksi para mentor dalam membuat pilihan.

Konsert mingguan Mentor 7 bermula pada episod kedua iaitu pada 4 November 2018 dan dihangatkan dengan pemilihan protégé oleh mentor masing-masing. Dua protégé akan dipilih oleh setiap mentor dalam konsert minggu pertama (episod ke-2) dan kedua (episod ke-3) sejurus menyingkirkan seorang peserta yang gagal mendapat tempat bersama mentor masing-masing menjadikan jumlah protégé seramai lapan orang.

tag : free watch tonton download drama Mentor 7 (2018) full episod malay torrent streaming kepala bergetar pencuri movie tapaw sub dfm2u geng movie bukan cincai kb kberputar episode akhir arai HD openload kbergetar online layandrama
Share this movie :

Post a Comment

 
Support : KB Movie | Syok Anime | Layar TV
Copyright © 2017. Kepala Bergetar Movie - All Rights Reserved
Fueled by Facebook Published by Nakazato Syunichi
Proudly powered by Blogger