Latest Movie :

Apa Nak Di Kata (2008)

Mengisahkan Saiful (lakonan Farouk Hussein) yang membawa diri ke Kuala Lumpur kerana merajuk dimarahi bapanya, Rahmat (juga lakonan Farouk Hussein) yang menyuruh Saiful membuat sambal belacan tetapi Saiful yang tidak tahu membuat sambal belacan menyediakan kangkung goreng belacan.

klik sini untuk menonton >> TONTON / DOWNLOAD <<

Ketiadaan Saiful menyebabkan Rahmat keluar bertugas di luar negara dan berkahwin dengan seorang wanita Inggeris, Mary (lakonan Zahnita) lalu mebawa pulang isterinya ke kampong. Kembalinya Saiful ke kampong, dia mahu menjadi pengurus kepada rakan- rakan kampungnya (lakonan XPDC). Dalam masa yang sama, Rahmat meninggal dunia sewaktu bertugas di luar negara.

Cinta pula berputik di antara Ali (lakonan Ali XPDC) dan seorang janda, Salmah Gebu (lakonan Sheila Rusly), Saiful dengan anak janda tersebut, Huda (lakonan Nur Huda) dan Azmi (lakonan Apek Senario) dengan Zahnita). Di sinilah terjadinya pelbagai situasi kelakar.

Ikutilah gelagat gelagat yang melucukan dalam tele-movie 'Apa Nak Di Kata'.

tag : free watch tonton download Apa Nak Di Kata (2008) full movie malay torrent streaming kepala bergetar pencuri movie tapaw sub dfm2u pencuri movie kepala bergetar geng movie
Share this movie :

Post a Comment

 
Support : KB Movie | Syok Anime | Layar TV
Copyright © 2017. Kepala Bergetar Movie - All Rights Reserved
Fueled by Facebook Published by Nakazato Syunichi
Proudly powered by Blogger